Zarządzaj plikami cookies
  • INFOLINIA 323 074 737
  • JAAROPGAAF / JAAROPGAVE
    karta podatkowa z Holandii

    Każdy pracownik zatrudniony legalnie na terenie Holandii powinien otrzymać od swojego pracodawcy dokument Jaaropgaaf lub Jaaropgave kartę podatkową z Holandii.

    Dokument ten stanowi podstawę do rozliczenia i ubiegania się o zwrot podatku z Holandii.
    Kliknij ten link aby zobaczyć tłumaczenie Jaaropgaaf / Jaaropgave.

    Dotyczy to również wszystkich świadczeń otrzymywanych w Holandii z urzędu UWV i SVB, takich jak:
    - holenderski zasiłek dla bezrobotnych (Werkloossheidswet - WW)
    - holenderskie chorobowe (Ziektewet -ZW)
    - holenderska renta z tytułu niezdolności do pracy (WIAuitkering)
    - holenderska emerytura (Algemene Ouderdomswet - AOW)

    Jeśli w danym roku byłeś(aś) zatrudniony u więcej niż jednego pracodawcy lub agencji pracy, musisz ubiegać się o kartę podatkową od każdego z nich.

    Holenderski pracodawca lub urząd wypłacający świadczenie powinien wydać Ci dokument Jaaropgaaf / Jaaropgave po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym wypłacano Ci wynagrodzenie lub świadczenie.
    Większość pracodawców i urzędów robi to w terminie do 31 Marca.

    Dlatego jeżeli nie otrzymasz holenderskiej karty podatkowej w terminie do 1 Kwietnia, zwróć się do pracodawcy lub urzędu o jej wydanie.

    Jeśli posiadasz komplet kart podatkowych Jaaropgaaf / Jaaropgave za dany rok, możesz bez obaw rozliczyć i ubiegać się o zwrot podatku z Holandii.

    W tym celu wpisz poniżej swój adres e-mail i kliknij przycisk WYŚLIJ.

    wpisano niepoprawny adres e-mail

    Zaznacz zgodę

    W odpowiedzi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą:

    • komplet dokumentów wymaganych do realizacji usługi, oraz
    • dokładną instrukcję co z nimi zrobić aby zlecić nam odzyskanie Twojego holenderskiego podatku.

    Bez żadnych kosztów i zobowiązań !

    © 2024 brz.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone