JAAROPGAAF / JAAROPGAVE
karta podatkowa z Holandii
Każdy pracownik zatrudniony legalnie na terenie Holandii powinien otrzymać od swojego pracodawcy dokument Jaaropgaaf lub Jaaropgave kartę podatkową z Holandii.
- Jaaropgaaf - zobacz wzór
- Jaaropgave - zobacz wzór
Dokument ten stanowi podstawę do rozliczenia i ubiegania się o zwrot podatku z Holandii.
Kliknij ten link aby zobaczyć tłumaczenie Jaaropgaaf / Jaaropgave.
Dotyczy to również wszystkich świadczeń otrzymywanych w Holandii z urzędu UWV i SVB, takich jak:
- holenderski zasiłek dla bezrobotnych (Werkloossheidswet - WW)
- holenderskie chorobowe (Ziektewet -ZW)
- holenderska renta z tytułu niezdolności do pracy (WIAuitkering)
- holenderska emerytura (Algemene Ouderdomswet - AOW)
Jeśli w danym roku byłeś(aś) zatrudniony u więcej niż jednego pracodawcy lub agencji pracy, musisz ubiegać się o kartę podatkową od każdego z nich.
Holenderski pracodawca lub urząd wypłacający świadczenie powinien wydać Ci dokument Jaaropgaaf / Jaaropgave po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym wypłacano Ci wynagrodzenie lub świadczenie.
Większość pracodawców i urzędów robi to w terminie do 31 Marca.
Dlatego jeżeli nie otrzymasz holenderskiej karty podatkowej w terminie do 1 Kwietnia, zwróć się do pracodawcy lub urzędu o jej wydanie.
Jeśli posiadasz komplet kart podatkowych Jaaropgaaf / Jaaropgave za dany rok, możesz bez obaw rozliczyć i ubiegać się o zwrot podatku z Holandii.
W tym celu wpisz poniżej swój adres e-mail i kliknij przycisk WYŚLIJ.
W odpowiedzi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą:
- komplet dokumentów wymaganych do realizacji usługi, oraz
- dokładną instrukcję co z nimi zrobić aby zlecić nam odzyskanie Twojego holenderskiego podatku.
Bez żadnych kosztów i zobowiązań !